Webshop podrška 095/5355-262 PON - PET od 8 do 15h SUB od 8 do 13h
Webshop podrška 095/5355-262 PON - PET od 8 do 15h SUB od 8 do 13h
Besplatna dostava

za narudžbe iznad 137,72 EUR

100% sigurna kupnja

najviši sigurnosni standard

SKU: 14006

ŠUMARSKI KLIN 18CM

ŠUMARSKI KLIN 18CM (HR)

€6,00
U cijenu je uključen PDV (25%).
    Kako naručiti proizvod?

    Raspoloživost robe: Svi artikli na web stranici su raspoloživi za kupnju. Ukoliko u nekom trenutku određeni artikl nije dostupan obavijestit ćemo vas o tome i javiti vam rok dobavljivosti.

    Odaberite proizvod: Odaberite proizvod koji želite kupiti.

    Dodajte proizvod u košaricu: Nakon što odaberete proizvod, dodajte ga u košaricu.

    Pregledajte košaricu: Pregledajte svoju košaricu i provjerite je li sve u redu.

    Nastavite na blagajnu: Kliknite na “Nastavi na blagajnu” i unesite svoje podatke za dostavu.

    Odaberite način plaćanja: Odaberite način plaćanja i unesite podatke o plaćanju.

    Potvrdite narudžbu: Pregledajte svoju narudžbu i potvrdite je.

    Prilikom registracije u web shop, unesite sve zatražene informacije uključujući i kontakt broj telefona koji možemo proslijediti kurirskoj službi, kako bi Vas dostavljači mogli kontaktirati prije dostave i dogovoriti detalje.

    Kako otkazati narudžbu?

    Kontaktirajte nas: Ako želite otkazati narudžbu, molimo vas da nas kontaktirate što je prije moguće. Kontaktirati nas možete telefonom na broj 095/5355-262 ili porukom na mail [email protected]

    Otkazivanje poslane narudžbe: Imajte na umu da, ako je vaša narudžba već poslana, nećemo biti u mogućnosti otkazati je.

    Otkazivanje neslane narudžbe: Ako vaša narudžba nije poslana, možete odustati od narudžbe, a račun će biti storniran bez ikakvog troška za Vas.

    Kako se vrši isporuka?

    Kurirska služba: Isporuka se vrši putem GLS kurirske službe. Nakon što vaša narudžba bude poslana, dobit ćete broj za praćenje s kojim možete pratiti status isporuke.

    Vrijeme isporuke: Roba naručena u našoj internetskoj trgovini šalje se u najkraćem mogućem roku.

    Ako roba ne stigne u očekivanom periodu (2-5 radnih dana od isporuke, prema pravilniku dostavne službe), pošaljite nam email [email protected] na kako bi se poduzele potrebne mjere.

    Područje isporuke: Moto nova d.o.o. nudi uslugu dostave robe bilo gdje na području Republike Hrvatske, uključujući i otoke.

    Cijena dostave: Cijena dostave je 5,97 € (44.97 kn) za sve vrste plaćanja. Za web narudžbe u vrijednosti iznad 132.72 € (1000 kn) dostava je besplatna.

    Dostavna služba: Robu šaljemo dostavnom službom GLS, uključujući i otoke.

    Pouzećem: Pouzećem isporučujemo robu (plaćanje dostavljaču GLS-a prilikom preuzimanja paketa)

    Osobno preuzimanje: Osobno preuzimanje u poslovnici u Bukovlju svaki radni dan od 8 - 17 sati te subotom od 8 – 13 sati. Nedjeljom ne radimo. Obavezna prethodna narudžba preko webshopa uz plaćanje karticom kod narudžbe bez troškova dostave.

    Uvjeti dostave: Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

    Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Što ako mi proizvod ne odgovara?

    Povrat proizvoda: Možete vratiti proizvod u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda. Proizvod mora biti nekorišten i u originalnom pakiranju.

    Zamjena robe: Kupac može reklamirati proizvod osobno u trgovini Moto nova d.o.o. Ul. Josipa Kozarca 56, 35209, Bukovlje ili ga poslati na adresu Ul. Josipa Kozarca 56, 35209, Bukovlje.

    Ako je razlog zamjene oštećeni ili neispravan uređaj, zamjena ide na trošak Trgovine Moto nova, a ako je riječ o zamjeni uređaja zbog želje kupca, kupac šalje robu na naše skladište u svom trošku. Svaki uređaj pregledan je prije isporuke i utvrđena je ispravnost.

    Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obaveze koje se nalaze u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s njima osigurati vrhunsku uslugu za svakog kupca. Prilikom preuzimanja robe kupac je dužan reklamaciju uputiti dostavljaču na licu mjesta te istu javiti pismenim putem na email [email protected].

    Online rješavanje sporova: Ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti putem ODR platforme.

    Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje:

    ODR platforma za rješavanje sporova:

    To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

    Pisani prigovor, odgovor, obavijesti: U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor na [email protected]. Moto nova d.o.o. vam omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem pošte ili putem maila. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe ili broj računa. Moto nova d.o.o. će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 14 (petnaest ) dana od dana zaprimljenog prigovora.

    Što ako želim vratiti proizvod?

    Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i obrazac za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi ovdje.

    Kontaktirajte nas: Ako želite vratiti proizvod, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo vam dali upute za povrat. Imajte na umu da troškove povrata snosi kupac.

    Rok za raskid ugovora: Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste ostvarili pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka.

    Povrat uplaćenog iznosa: Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

    Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.

    Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

    Povrat robe: Robu vraća kupac, ovisno o dogovoru između prodavača i kupca.

    Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe: Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

    Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora ako:

    • predmet ugovora je roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu.
    • kupnja se provodi od strane pravne ili fizičke osobe koja se bavi unosnom djelatnosti, neovisno o pravnom obliku ili vlasničkoj strukturi, uvjeti iz ovog poglavlja se ne primjenjuju. Takve zahtjeve za povrat robe ćemo rješavati u tim slučajevima pojedinačno i u najvećoj mogućoj mjeri, uzeti u obzir sve razloge i okolnosti i prilike koje nam omogućuju naši dobavljači.

    U slučaju raskida ugovora o kupnji proizvoda putem usluge dužni ste o svom trošku vratiti proizvod u originalnoj ambalaži na adresu naše trgovine, uz naznaku "Povrat proizvoda".

    U slučaju da naručite robu i odbijete ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), prodavač ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.

    Moto nova će Vam vratiti cjelokupan uplaćeni iznos u roku od 30 dana od dana primitka pisane obavijesti o raskidu, uz uvjet da je proizvod vraćen u originalnoj ambalaži kako bi se mogao vratiti u daljnju prodaju.

    Kako mogu platiti proizvod?

    Plaćanje se može izvršiti na nekoliko načina (detaljna objašnjenja su navedena niže):

    On-line plaćanje:

    • Pouzećem
    • Uplatom za žiro račun
    • Virmanom
    • U trgovini na adresi Ul. Josipa Kozarca 56, 35209, Bukovlje:
    • Gotovinom (novčanice i kovanice)
    • Uplatom za žiro račun
    • Virmanom uz odgodu plaćanja (samo za ugovorne partnere)
    • Kreditnim i debitnim karticama na jednu i više rata

    Plaćanje pouzećem: Ukoliko je roba dostupna na skladištu, za narudžbe koje zaprimimo radnim danom do 12 sati pakete u pravilu šaljemo isti radni dan, a oni stižu na odredišta kroz 2-3 radna dana (5-6 dana za otoke) po otpremi. Puni iznos narudžbe (s dostavom) plaćate dostavljaču prilikom isporuke. Vaš račun će biti u paketu. Ukoliko roba trenutno nije dostupna na skladištu, trgovina Moto Nova će Vam poslati informativnu ponudu s očekivanim rokom isporuke, te od Vas zatražiti dodatnu potvrdu narudžbe s novim rokom isporuke. Ukoliko Vam rok isporuke iz informativne ponude ne odgovara, uvijek možete odustati od narudžbe.

    Uplata na žiro-račun (avansno plaćanje): Nakon zaprimanja Vaše narudžbe, trgovina Moto Nova će Vam u najkraćem roku e-mailom poslati službenu ponudu s mogućim rokom isporuke prema kojoj možete izvršiti uplatu na naš žiro-račun (internet bankarstvom, u pošti ili u banci). Molimo da potvrdu o uplati pošaljete na e-mail adresu [email protected] . Ukoliko je roba dostupna na skladištu, za uplate koje zaprimimo radnim danom do 12 sati pakete u pravilu šaljemo isti radni dan, a oni stižu na odredišta kroz 2-3 radna dana (5-6 dana za otoke) po otpremi. Vaš račun će biti u paketu. Ukoliko roba trenutno nije dostupna na skladištu (moguća isporuka u roku naznačenom na ponudi), molimo da potvrdu o uplati pošaljete u roku 3 dana od datuma ponude, kako bi roba bila naručena, rezervirana i otpremljena na vrijeme. Ukoliko Vam rok isporuke iz informativne ponude ne odgovara, uvijek možete odustati od narudžbe.

    Virmanom uz odgodu plaćanja (samo za ugovorne partnere): Za svu robu koja je dostupna na skladištu, narudžbe koje zaprimimo radnim danom do 12 sati u pravilu obrađujemo i otpremamo isti radni dan, a oni stižu na odredišta kroz 2-3 radna dana (5-6 dana za otoke) po otpremi. Vaš račun će biti u paketu. Za robu koja trenutno nije dostupna na skladištu, Trgovina Moto nova će Vas informirati o očekivanom roku isporuke, automatski naručiti i rezervirati robu za Vas, te je automatski otpremiti čim stigne na naš lager. Trošak dostave dodatnih isporuka Vam neće biti naplaćen.

    Kartično plaćanje u trgovini na adresi: Ul. Josipa Kozarca 56, 35209, Bukovlje

    Jednokratno:

    • MasterCard
    • Maestro
    • American Express
    • Visa
    • Diners
    • UnionPay International

    Višekratno:

    • UNIONPAY INTERNATIONAL KARTICA PBZ 2-12 rata
    • MASTERCARD I MAESTRO PBZ 2-12 rata
    • VISA KARTICE PBZ 2-12 rata
    Podijeli sa prijateljima